SERVICII - Aplicații desktop și web la cerere, Asistență tehnicăRealizare pagini web

Aplicații desktop și web la cerere

La cererea clienților noștri realizăm aplicații desktop și web le cerere, răspunzând unor nevoi speciale.

Avantajele unui produs software care sa corespunda necesitatilor specifice activitatilor firmei dumneavoastra

  • Sarcinile de lucru vor putea fi îndeplinite mai usor si mai rapid;
  • Deciziile vor putea fi luate mai ușor, având la dispoziție informații pertinente;

Pașii de urmat in procesul de realizare a unei aplicatii la cerere

  • Definirea scopurilor si cerintelor printr-o analiza a sistemului pe care il doriti;
  • Proiectarea și comunicarea unui pret estimativ.
  • Dezvoltarea codului
  • Testarea si furnizarea catre beneficiar
  • Implementarea aplicației
  • Mentenanta

Avantajele unei aplicatii pe platforma web

  • aveti nevoie de resurse putine, aplicatia putind fi instalata doar pe un singur calculator de unde poate fi accesata de catre oricine primeste drepturi de acces;
  • distanta nu mai conteaza asa ca puteti sa interconectati diferite filiale ale firmei dumenavoastra aflate in locații diferite
  • trebuie sa aveti doar o conexiune la internet, sau o retea in cadrul firmei. 

Asistență tehnică

Odată cu achiziţionarea oricărui program produs de ARCHIPROG clienţii noştri beneficiază de 3 luni de servicii de implementare gratuită, conform contractului de vânzare - cumpărare.

În această perioadă asigurăm servicii de asistenţă tehnică şi consultanţă în mod gratuit. De asemenea, toate actualizările legislative şi funcţionale se realizează fără nici o obligaţie de plată din partea beneficiarului.

Asistenţa se realizează prin telefon, e-mail, la sediul furnizorului sau la sediul clientului. Clientul suportă cheltuieli de deplasare doar dacă sediul beneficiarului este în afara judeţului Mureș.

Odată cu achiziţionarea oricărui program produs de ARCHIPROG clienţii noştri beneficiază de 3 luni de servicii de implementare gratuită, conform contractului de vânzare - cumpărare.

În această perioadă asigurăm servicii de asistenţă tehnică şi consultanţă în mod gratuit. De asemenea, toate actualizările legislative şi funcţionale se realizează fără nici o obligaţie de plată din partea beneficiarului.

Asistenţa se realizează prin telefon, e-mail, la sediul furnizorului sau la sediul clientului. Clientul suportă cheltuieli de deplasare doar dacă sediul beneficiarului este în afara judeţului Mureș.

După perioada de 3 luni ARCHIPROG oferă posibilitatea încheierii de contracte de asistenţă tehnică.

Există 2 tipuri de contracte:

  • Contracte cu abonament  - cu plata lunar, semestrial sau anual;
  • Contracte de intervenție ocazională - cu plata în funcţie de solicitări și lucrările realizate.

Valoarea contractelor de tip abonament se calculează în funcţie de numărul aplicațiilor aflate în exploatare și serviciile solicitate. Valoarea contractului acoperă toate actualizările legislative şi funcţionale. De asemenea, se asigură intervenţiile de urgenţă necesare pentru buna funcţionare a aplicaţiilor.

În cazul contractelor de intervenție ocazională obligaţia de plată rezultă ca urmare a serviciilor realizate de furnizor (actualizările programelor, intervenţii de urgenţă, cheltuieli de deplasare acolo unde este cazul).

La implementarea aplicațiilor oferim:

  • Analiză economică efectuată împreună cu specialiştii beneficiarului;
  • Consultanţă pentru configurarea datelor iniţiale;
  • Configurare aplicație ;
  • Recomandări privind modul de utilizare;
  • Asistenţă tehnică pe parcursul implementării.

Alte servicii asigurate:

  • Consultanţă privind modificările legislative în domeniul economic şi implicaţiile acestora în funcţionarea aplicațiilor;
  • Asistenţă tehnică în domeniul sistemelor de operare şi al aplicaţiilor software de firmă;
  • Consultanţă privind funcţionarea echipamentelor hardware (calculatoare, imprimante, etc);
  • Asistenţă tehnică privind  instalarea, utilizareași depunerea declarațiilor utilizate în legătură cu ANAF, ITM.

Realizare pagini web

Paginile Web pot fi pagini de prezentare relativ simple sau mai complexe prin utilizarea unui Sistem de Management al Conținutului (Sistem Content Management - CMS).

Paginile Web pot fi pagini de prezentare relativ simple sau mai complexe prin utilizarea unui Sistem de Management al Conținutului (Sistem Content Management - CMS).

CMS este un sistem de administrare a conţinutului care permite gestionarea structurii site-ului Dvs. Cu ajutorul acestuia se pot crea noi secţiuni si pagini interioare, se pot insera imagini şi documente. Pagina conţine și un backend de administrare, accesibil persoanelor autorizate. Cu ajutorul acestuia aveţi posibilitatea să întreţineţi pagina.

Designul grafic, structura meniurilor şi a paginilor, precum şi conţinutul acestora se vor realiza pe baza specificaţiilor şi materialelor furnizate de beneficiar.